یزدفردا:رييس پليس فتا خراسان رضوي از دستگيري يک تبهکار اينترنتي به اتهام سوء استفاده از عکس هاي خصوصي خبر داد .
 سرهنگ محسن عرفاني رييس پليس فتا خراسان رضوي اظهار داشت : چندي قبل دختر جواني با مراجعه به پليس فتاي استان از يک تبهکار اينترنتي به اتهام سوءاستفاده از عکس‌هاي خصوصي خود شکايت کرد.
او به ماموران گفت : گوشي خود را به مدت سه دقيقه در اختيار متصدي موبايل فروشي جهت ويروس کشي قرار دادم و فکر نمي کردم در اين مدت کوتاه بتواند عکس و فيلم هايم را سرقت کند .
اين مقام آگاه افزود : ماموران پليس فتا استان تحقيقات خود را در اين رابطه آغاز کردند و پس از تاييد ادعاهاي شاکي با رديابي‌هاي ويژه، تبهکار اينترنتي را شناسايي و دستگير کردند.
سرهنگ عرفاني افزود : پسر جوان ابتدا منکر هر جرمي شد، اما در ادامه زبان به اعتراف گشود و گفت بدون اين‌که شناختي از شاکي داشته باشد اقدام به انجام اين کار کرده است .
اين مقام مسوول گفت : در اين راستا متهم در اعترافاتش اقرار کرد که در ازاي گرفت مبلغ 150 هزار تومان از شاکي قصد پاک کردن عکس هاي وي را داشته است .
سرهنگ عرفاني اظهار داشت : متهم ضمن تشکيل پرونده براي طي مراحل قانوني به مراجع ذي صلاح انتقال داده شد .
 رييس پليس فتا خراسان در خاتمه جهت کاهش وقوع اينگونه جرايم گفت : شهروندان سعي کنند که عکس فيلم و فيلم هاي خصوصي را روي حافظه موبايل و غيره نگهداري نکنند و اگرتلفن همراه آنها عيب فني پيدا کرد حتما رم آن را جدا نموده و به تعميرگاه مجاز و قابل اعتماد جهت تعمير مراجعه کنند .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا